Polityka prywatności
Zaktualizowana do rozporządzenia RODO
Podstawowe informacje
Dane osobowe przetwarzamy na potrzeby komunikacji oraz realizacji powierzonych zamówień.
Dane osobowe, które zwykle zbieramy to: imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail. Jeżeli wystąpi potrzeba uzyskania innych danych, powiadomimy Cię o tym i przedstawimy uzasadnienie.
Główną osobą zarządzającą powierzonymi danymi osobowymi jest właściciel firmy – Mariola Podlewska.
Czas przetwarzania
Dane przetwarzamy co najmniej tak długo jak trwa komunikacja lub realizacja zamówienia. Jeżeli realizowane zadania wiążą się z gwarancją lub innym okresem, w którym konieczne będzie skorzystanie z danych osobowych, to te dane to pozostaną u nas. Należy tutaj szczególnie pamiętać o możliwości istnienia przepisów prawnych, skarbowych, bankowych, które mogą zobowiązywać przedsiębiorców do przechowywania danych osobowych klientów nawet do 5 lat od momentu wystawienia dokumentu księgowego. W momencie, w którym realizacja zostanie definitywnie zakończona, dane zostaną usunięte.
Jakie prawa przysługują Państwu w związku z przetwarzaniem danych osobowych?
- Prawo dostępu do danych – uzyskanie informacji o celu i sposobie przetwarzania oraz kopii danych
- Prawo do sprostowania danych – poprawienie danych osobowych, gdy są one błędne, uległy zmianie
- Prawo do częściowego lub całkowitego usunięcia danych (“prawo do bycia zapomnianym”) – usunięcie danych, które są przetwarzane bez uzasadnionych podstaw prawnych
- Prawo do ograniczenia przetwarzania danych – ograniczenie wyłącznie do przchowywania
- Prawo do przenoszenia danych – jeżeli będzie to technicznie możliwe, przekażemy Państwa dane do wskazanego podmiotu
- Prawo do sprzeciwu lub wycofania zgody – sprzeciw wobec przetwarzania danych lub cofnięcie zgody
Powyższe prawa mogą Państwo realizować składając wniosek poprzez formularz kontaktowy znajdujący się na naszej stronie internetowej lub bezpośrednio na nasz adres e-mail. Zastrzegamy sobie okres 14 dni na ustosunkowanie się do otrzymanego wniosku.
Przekazywanie danych osobowych
W niektórych przypadkach przekazujemy dane osobowe wykonawcom i podmiotom trzecim:
- do biura rachunkowego – w celach rozliczeniowych (zwykle są to podstawowe dane potrzebne do zrealizowania rozliczenia)
- do kancelarii prawniczej – w celu sporządzenia i weryfikacji umów (dane wymagane do stworzenia lub weryfikacji umowy lub rozpoczęcia procedury windykacyjnej)
Ponadto dane osobowe są przetwarzane na naszych serwerach oraz w narzędziach służących do komunikacji w celu realizacji zadań (takim narzędziem jest np. poczta e-mail).
Naruszenie danych osobowych
W przypadku, gdy dojdzie do naruszenia danych osobowych (np. wyciek lub nieuprawniony dostęp) jesteśmy zobowiązani do powiadomienia odpowiednich organów oraz osób poszkodowanych. Oświadczamy, że posiadamy odpowiednią procedurę na wypadek takiej sytuacji. Zostaną również wdrożone odpowiednie środki profilaktyczne zapobiegające podobnym przypadkom w przyszłości.
Polityka Cookies
Co to są ciasteczka?
Ciasteczka (ang. cookies) to niewielkie pliki, zapisywane i przechowywane na twoim komputerze, tablecie lub smartphonie podczas gdy odwiedzasz różne strony w internecie. Ciasteczko zazwyczaj zawiera nazwę strony internetowej, z której pochodzi, „długość życia” ciasteczka (to znaczy czas jego istnienia), oraz przypadkowo wygenerowany unikalny numer służący do identyfikacji przeglądarki, z jakiej następuje połączenie ze stroną internetową.
W jakim celu używamy ciasteczek?
Ciasteczka wykorzystujemy w celu usprawnienia działania strony. Dzięki ciasteczkom gromadzimy anonimowe dane w celach statystycznych. Ciasteczka pomagają nam również w realizowaniu celów marketingowych – lepiej dopasowujemy treści do potrzeb naszych użytkowników.
Warunki przechowywania
Ciasteczka przechowujemy na stałe lub sesyjnie. Ciasteczka stałe są usuwane ręcznie lub w skutek ustawień oprogramowania służącego do korzystania z internetu. Ciasteczka sesyjne są wykorzystywane podczas wizyty na stronie i są kasowane wraz z zakończeniem wizyty.
Wyrażenie zgody
Ciasteczka możesz usunąć samodzielnie, w ten sposób informujesz naszą stronę, że nie wyrażasz zgody na przechowywanie ciasteczek w swoim urządzeniu. Aby to zrobić skorzystaj z wyszukiwarki internetowej wyszukując przykładową frazę: “jak wyłączyć ciasteczka w Chrome”.